CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Thursday 9 February 2012

Futsal Anjuran Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir dengan kerjasama Ikatan Mahasiswa Anak Melaka Mesir dan Kelab UMNO Kaherah



8.02.2011, Rabu - Bertempat di Nadi Riadhi (berhadapan dengan kuliah perubatan Al-Azhar) telah berlansung Program Futsal Anjuran Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir dengan kerjasama Ikatan Mahasiswa Anak Melaka (IMAM) Mesir dan Kelab UMNO Kaherah. Program ini berlansung selama satu hari bermula seawal jam 9.00 pagi sehingga jam 8 mlm. Sebanyak 12 pasukan telah berentap di dalam saingan kumpulan.

Program ini telah dirasmikan oleh Pengerusi Kelab UMNO Kaherah iaitu Ustaz Hafiz bin Dato' Hamzah.Pegawai Hal Ehwal dan Kebajikan Anak Melaka di Mesir mengucapkan setinggi jutaan penghargaan kepada Pengerusi Ikatan Mahasiswa Anak Melaka (IMAM) Mesir Dr Syed Luqman Hakim bin Syed Alwi merangkap Setiusaha Kerja Kelab UMNO Kaherah telah bertungkus lumus di dalam melaksanakan Program Futsal dari persiapan sehingga tamat program tersebut.

Pasukan daripada Negeri Melaka telah menghantar sebanyak 5 pasukan diikuti dari pasukan Negeri Sabah sebanyak 2 pasukan manakala pasukan daripada Negeri Pahang , Johor masing-masing menghantar 1 pasukan. Pasukan lain adalah pasukan campuran yang diwakili oleh Mahasiswa Perubatan Universiti Al-Azhar Mesir. 

Pegawai Hal Ehwal dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir, Ustaz Muhd Anwar bin Idris mewakili Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pasukan yang bertanding. Dengan adanya program seperti ini dapatlah kiranya untuk merapati mahasiswa di Mesir amnya Anak-Anak Melaka di Mesir. Selepas ini, Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir akan lebih kerap menjalankan kerjasama bersama dengan Kelab UMNO Kaherah.

Penutupan Program telah disampaikan oleh Pegawai Hal Ehwal dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir iaitu Ustaz Muhd Anwar bin Idris. Beliau juga telah menyampaikan hadiah kepada pemenang-pemenang.









Sekian Terima Kasih.

Ridwan Abu Samah
Bahagian Aktiviti Pelajar Melaka di Mesir.

0 comments: