CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Monday 19 September 2011

Makan Tengahari Di Rumah Penolong Pegawai 1 Bersama Pegawai TAPEM dan Pelajar Baru.

Pembantu Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir telah mengadakan makan tengahari dan telah menjemput semua Mahasiswa baru serta Pegawai Pengiring daripada TAPEM En. Zawawi M Kahar ditemani oleh Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka Ustaz Muhd Anwar bin Idris untuk bersama-sama untuk menjamu selera.

Selain itu, Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Melaka Ust. Muhd Anwar bin Idris beramah mesra dengan mahasiswa yang baru menetap di Wisma Seri Melaka ini. Memberi sedikit nasihat agar tidak melakukan kesalahan serta memperjelaskan peratuan yang tersedia ada di dalam Wisma Seri Melaka.




Pejabat Petadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan jutaan terima kasih kepada isteri kepada Pembantu Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir Puan Siti Armah bte Ramli, Nur Shaizzaty binti Ab Malek dan Adik Aimi Najwa binti Azman kerana telah menyediakan makanan tengahari ini. 

admin.

0 comments: