CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Monday 19 September 2011

Haluansiswa Mahasiswa/siswi di Wisma Seri Melaka.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka telah mengarahkan persatuan Ikatan Mahasiswa Anak Melaka untuk melakukan Program Haluansiswa bagi sesi pengenalan terhadap mahasiswa baru yang hadir sini. Pengerusi Ikatan Mahasiswa Anak Melaka adik Muhammad Iqbal bin Ariffin serta Ahli Jawatankuasa Tertinggi IMAM yang lain juga telah bekerjasama di dalam melakukan aktiviti untuk diberi kepada mahasiswa baru ini. Program selama 4 hari ini telah berjalan dengan lancar dan tiada sebarang masalah yang timbul selama haluansiswa ini berlansung.

Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka Ust Muhd Anwar bin Idris mengucapkan tahniah kepada Persatuan IMAM kerana telah berjaya melaksanakan program untuk mahasiswa baru. Selain itu, kesungguhan Ahli Jawatankuasa Tertinggi IMAM juga telah bertungkus lumus ama dihargai oleh Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir.


































Tahniah kepada Persatuan Ikatan Mahasiswa Anak Melaka Mesir kerana berjaya melaksanakan tangungjawab anda di dalam persatuan. Syabas..

admin

0 comments: