CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Saturday 1 October 2011

Latihan Sukan Badminton Warga Wisma Seri Melaka Mesir

30/09/2011, Jumaat - Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir telah mengadakan Latihan Sukan Badminton bagi aktiviti terakhir pada bulan Setember ini. Latihan ini telah diketuai oleh En Ridwan Abu Samah Pem Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Melaka di Mesir. Turut hadir di dalam latihan ini adalah Pegawai Melaka iaitu Ust. Muhd Anwar bin Idris dan Pegawai Education Malaysia Egpyt Ustaz Zulkifli Din.

Aktiviti Latihan Sukan Badminton ini sebenarnya telah berjalan pada setiap minggu di Kelab Pemuda (NADI SHABAB) dengan kos sewaan dewannya L.E80 bagi setiap satu jam. Satu dewan berkenaan mempunyai dua kod badminton.

Latihan Sukan Badminton ini dilakukan adalah bagi menubuhkan pasukan Wisma Seri Melaka Mesir untuk mengadakan perlawanan dengan negeri-negeri lain yang ingin berlawan. Maltlamat kami adalah menjalinkan kerjasama yang baik diantara mahasiswa dari negeri yang berbeda-beda di sini. Mengenai antara satu dengan yang lain tidak mengira kos pengajian yang mereka ambil di sini.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir akan sedaya upaya mencari sumber peruntukkan khas bagi menjalankan aktiviti untuk warga Wisma Seri Melaka dan bukan sahaja tertumpu pada Aktiviti luar malah akan menyalurkan juga aktiviti-aktiviti penyampaian ilmu di dalam bangunan Wisma Seri Melaka. Insyaallah.

Terima Kasih diucapkan kepada pemain-pemain yang mengikuti sesi latihan yang dijalankan semalam. Semoga segala aktiviti kita akan berjalan seperti biasa pada masa akan datang.

admin.












0 comments: