CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Thursday 13 October 2011

Maklumat Penting Untuk Mahasiswa Anak Melaka Mesir !!!

Assalamualaikum.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir telah mengadakan satu pertemuan dan telah membincangkan bagi menyelaraskan program-program akan dilaksanakan pada bulan hadapan dan seterusnya. Selain perkara berkenaan, pihak pentadbiran juga telah bersetuju untuk tidak membenarkan mana-mana persatuan melakukan aktiviti di Wisma Seri Melaka Mesir diatas beberapa sebab kecuali persatuan Ikatan Mahasiswa Anak Melaka Mesir (I.M.A.M). 

Sedia maklum, Badan Kebajikan Keluarga Islam Melaka Mesir (B.K.K.I.M.M) yang bernaung di bawah NGO Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (P.M.R.A.M) tidak dibenarkan untuk melakukan sebarang aktiviti di dalam Wisma Seri Melaka kerana persatuan ini tidak lagi diiktiraf oleh Kerajaan Negeri Melaka. Penarikkan pengiktirafan Kerajaan Negeri Melaka terhadap B.K.K.I.M.M adalah kerana mereka bernaung di bawah P.M.R.A.M.

Pejabat Pentadbiran juga memberi amaran kepada mana-mana Mahasiswa Anak Negeri Melaka yang menampal atau mengantungkan "BANNER" di apartment akan diambil tindakkan. Perkara ini telah termaktub di dalam Peraturan Wisma Seri Melaka yang mengharamkan logo-logo PMRAM dan apa sahaja yang berkaitan dengan PMRAM. 


Pejabat Pentabiran Wisma Seri Melaka Mesir menasihati agar semua penghuni di sini menghormati dan mematuhi peraturan yang telah diberikan. Segala permasalahan boleh berbincang dengan pihak kami. Kami mendoakan Mahasiswa Anak Negeri Melaka berjaya di dalam pelajaran.

Terima kasih.

0 comments: