CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Thursday 27 October 2011

Kelab Keluarga Pegawai di Rumah Pegawai HEP Selangor Mesir

22 Oktober 2011- Perjumpaan Kelab Keluarga Pegawai HEP di Mesir telah diadakan di rumah Pegawai HEP Selangor di Hayyu Asyir selepas solat maghrib. Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir bersama-sama pembantu telah menghadiri perjumpaan ini.Perjumpaan Kelab Keluarga Pegawai HEP di Mesir ini kali terakhir dilakukan adalah di Rumah Pengarah Department Malaysian Studies (DMS) pada bulan 25 ogos tahun 2011.

Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka, Ustaz Muhd Anwar bin Idris telah mencadangkan untuk mengadakan satu aktiviti luar bagi semua Pegawai HEP di Mesir. Salah satu aktiviti yang dicadangkan adalah untuk mengadakan lawatan di Perkampungan Firaun.

Dalam masa sama, Kelab Keluarga Pegawai HEP di Mesir juga meraikan hari ulangtahun kelahiran ahli-ahli kelab sebagai tanda ingatan. Seterusnya perjumpaan Kelab Keluarga Pegawai HEP di Mesir akan mengadakan perjumpaan untuk bulan november di Ain Sukhna.







Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir megucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat di dalam menyediakan persiapan. Terima kasih.

Admin

0 comments: