CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Tuesday 18 October 2011

Meraikan Graduan Universiti Al-Azhar Mahasiswa Anak Melaka

15/10/2011, Sabtu- Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir diketuai oleh Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir Ustaz Muhd Anwar bin Idris telah mengadakan majlis santai bersama Mahasiswa Anak Melaka yang baru sahaja menamatkan sesi pembelajaran di Universiti Al-Azhar dengan meraikan mereka di Kafeteria Wisma Seri Melaka Mesir.

Ustaz Muhd Anwar bin Idris memberikan sedikit ucapan serta nasihat kepada semua mahasiswa berkenaan agar meneruskan usaha dakwah islamiah sekiranya mereka sudah balik ke Malaysia kelak. Selain itu, pihak Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir juga mendoakan agar mahasiswa ini akan berjaya di dalam kehidupan serta dapat memberikan sumbangan tenaga terhadap masyarakat setempat , negeri mahupun negara amnya.




Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan jutaan terima kasih ke mahasiswa ini kerana banyak memberikan kerjasama yang baik kepada pentadbiran Kerajaan Negeri Melaka dan mengucapkan tahniah di atas kejayaan yang mereka kecapi ini. Bukan mudah untuk kita mencapai ke tahap ini. Semoga kejayaan ini adalah satu peransang untuk kamu semua pergi lebih jauh lagi bagi menyebarkan dakwah islamiah kepada masyarakat di Malaysia nanti.

Semoga Allah S.W.T memberkati apa sahaja yang kita lakukan di atas muka bumi serta sentiasa memberikan rahmat dan hidayahnya kepada kita semua. Tahniah kepada anda semua ya.




Penyampaian cenderamata dari Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir kepada mahasiswa sebagai tanda penghargaan kepada mereka.







admin.

0 comments: