CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Thursday 13 October 2011

Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir Mengucapkan Tahniah Kepada Mahasiswa Melaka

9.10.2011, Al-Azhar - Bertempat di ACC Al-Azhar Majlis Kovokesyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar kali ke 6 telah dijalankan dengan suasana yang penuh meriah. Dengan dihadiri oleh Kedutaan Besar Malaysia di Kaherah Dato Dr Mohd Fakhruddin bin Abdul Mokhti dan wakil daripada Universiti Al-Azhar.

Seramai 333 graduan telah mendapat sijil pengiktirafan oleh Education Malaysia Egypt termasuk Mahasiswa Anak Negeri Melaka seramai 9 orang. Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan tahniah kepada Mahasiswa Anak Melaka ini kerana berjaya menamatkan pelajaran di sini dan diharapkan mereka semua dapat memberi sumbangan kepada masyarakat tempatan di Malaysia kelak.

Di dalam majlis berkenaan. Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Melaka Ustaz Muhd Anwar bin Idris telah dilantik untuk membawa Al-Quran semasa rombongan kemasukan Duta Besar Malasyia di Kaherah dan wakil-wakil dari Universiti Al-Azhar. Manakala Pembantu Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka Ustaz Ibrahim bin Hussen pula ditugaskan untuk membaca doa penutup Majlis Konvokesyen. En Ridwan Abu Samah ditugaskan untuk mengepalai unit Dokumentasi dan Publisiti.

Graduan Al-Azhar Lelaki

Graduan Al-Azhar Perempuan





Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan tahniah di atas Penglibatan Mahasiswa Anak Negeri Melaka yang berjaya menamatkan pelajaran di bumi anbiya ini. kami mendoakan agar kamu semua berjaya di dalam mencorakkan kehidupan masing-masing apabila pulang ke Malaysia kelak. Kenangan bersama kamu semua adalah satu kenangan manis bagi pihak Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir.



0 comments: