CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Monday 10 September 2012

Makluman Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Assalamualaikum W.B.T

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir yang diketuai oleh Pegawainya iaitu Ustaz Muhd Anwar bin Idris serta 2 pembantunya telah mengeluarkan keputusan bahawa tidak membenarkan mana-mana pelajar yang diuruskan oleh Yayasan Islam Kelantan untuk menghuni bangunan Wisma Seri Melaka.

Ini berikutan, Tidak ada sebarang maklumat penuh yang telah diberi oleh pihak Yayasan Islam Kelantan kepada pihak Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir sehingga hari ini.

Agensi Kerajaan Negeri Melaka TAPEM ( Tabung Pendidikan Anak Negeri Melaka ) telah memberikan senarai Mahasiswa Anak Melaka yang akan hadir sebelum hujung bulan ini dan kesemuanya adalah daripada pengajian perubatan.

Pelajar Pengajian Islam yang diuruskan oleh Yayasa Islam Kelantan perlu terus berurusan pihak/wakil Kerajaan Negeri Kelantan di Mesir.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir sedia memberi pertolongan sekiranya rombakan ke atas penghuni di dalam bangunan Wisma Seri Melaka telah dijalankan.

Harap maklum.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

0 comments: