CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Monday 22 October 2012

Sambutan Pelajar Perubatan Melaka

Assalamualaikum W.B.T

Selamat datang diucapkan kepada semua Pelajar Perubatan Melaka yang baru ke Bumi Qinanah bagi melanjutkan pelajaran anda diperingkat tinggi. Kesemua pelajar yang hadir mengikut saluran Kerajaan Negeri Melaka adalah seramai 9 Pelajar dengan merangkumi 4 pelajar lelaki dan 5 pelajar perempuan.
7 Pelajar Melaka akan menyambut di Universiti Ain Sham manakala 2 pelajar lagi akan melanjutkan pelajaran di Universiti Iskandariah.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir telah melakukan Program Sambutan Pelajar Baru secara bersama dengan Pejabat Hal Ehwal Pelajar Negeri Johor di Mesir bertempat di Rumah Johor Thamin.









Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan jutaan terima kasih kepada En Zawawy M Kahar ( Pengurus Operasi TAPEM ) yang telah menjadi pengiring kepada semua Pelajar Perubatan Melaka bagi sesi 2012 ke Kaherah.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mendoakan agar Pelajar Perubatan Melaka bagi sesi tahun ini akan menumpukan pelajaran di kuliah seterusnya membawa kejayaan pada masa akan datang. Insyaallah mudah mudahan.

Wassalam.

0 comments: