CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Saturday 30 April 2011

assalamualaikum ~ ~ ~

sempena 1 haribulan 5 tahun 2011 ini, pejabat pentadbiran wisma seri melaka di mesir ingin mengucapkan "selamat menjalani hari pekerja kepada semua rakyat di malaysia"

mari kita sama-sama bersyukur kepada Allah taala kerana telah banyak memberikan kesejahteraan kepada rakyat yang berbilang kaum di malaysia. di mana, rakyat di malaysia menjalani kehidupan yang sangat hebat berbanding saudara mara sesama islam kita di negara lain yang kebanyakkannya menghadapi kesukaran hidup.

bersyukur kita juga kepada Allah s.w.t kerana memberi/melantik pemimpin di malaysia dari kalangan yang baik serta banyak membantu masyarakat. alhamdulillah.

bersyukur juga kita kepada Allah taala kerana telah menjadikan rezeki kita yang kadang-kadang tidak di miliki oleh orang lain ke atas diri kita. pelajar-pelajar yang berada di mesir ini sangat beruntung kerana terpilih untuk melanjutkan pelajaran di tempat yang penuh dengan sejarah dunia islam yang lampau. dengan kos pembelanjaan yang kebanyakkan pelajar di tangung oleh kerajaan malaysia.

dan terima kasih juga kita kepada ketua menteri melaka, YAB datuk seri muhd ali rustam yang banyak membantu perjalanan unit jabatan hal ehwal dan kebajikan pelajar melaka di mesir ini.

terima kasih malaysia.

0 comments: