CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Wednesday 6 April 2011

MAJLIS PERASMIAN IMAM

Majlis perasmian IKATAN MAHASISWA ANAK MELAKA (IMAM) MESIR telah diadakan di dewan SMK Dato' Abdul Rahman Yaakob pada hari Sabtu, 5 Mac 2011. Majlis ini telah dirasmikan oleh Ketua Menteri Melaka, Y.A.B Datuk Seri Mohd Ali bin Mohd Rustam dan upacara pemaparan banting sebagai simbolik perasmian. 
Majlis ini telah mendapat sambutan dari sebahagian besar pelajar2 Melaka, Mesir yang dipengerusikan oleh saudara Syed Luqman Hakim bin Syed Alwi, selaku ketua penerbitan IMAM. 
Majlis ini telah dimulakan dengan bacaan doa oleh saudara Ahmad Shahir bin Shapie yang merupakan setiausaha IMAM. Seterusnya, majlis diteruskan dengan ucapan dari wakil IMAM iaitu timbalan pengerusi selaku pemangku pengerusi sewaktu ketiadaannya, saudara Omar bin Mokhtar kerana pengerusi, saudara Mohd Iqbal bin Arifin tidak pulang ke Malaysia sewaktu proses evakuasi dijalankan. Hal ini adalah kerana saudara Iqbal memikul tanggungjawab sebagai wakil pelajar yang membantu Pegawai Hal Ehwal Pelajar Melaka, Mesir, Ustaz Mohd  Anuar bin Idris dalam pengurusan pelajar. Kemudian tibalah masa yang ditunggu- tunggu iaitu ucapan dari Ketua Menteri Melaka sekali gus menyempurnakan upacara perasmian IMAM. Majlis diakhiri dengan penyampaian tiket pulang ke Mesir bagi pelajar2 perubatan serta penyampaian cenderahati kepada tetamu2 terhormat dan sedikit jamuan ringan..

semasa ketua menteri melaka menyampaikan ucapan....


penyampaian tiket kepada pelajar2 perubatan Melaka oleh CM dan diiringi oleh beberapa pegawai  yayasan Melaka yang bertanggungjawab menguruskan tiket para pelajar

wajah2 keriangan para pelajar menunjukkan tiket pulang ke Mesir bagi meneruskan pengajian masing2....

0 comments: