CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Wednesday 6 July 2011

Mesyuarat Kali -2 Pegawai HEP Negeri Bersama Education Malaysia Egypt

5.07.2011, Selasa - Wisma Seri Melaka Mesir telah menjadi tuan rumah bagi Mesyuarat Seketeriat Rumah Rumah Pegawai Kerajaan Negeri Di Mesir bagi kali kedua selepas kali pertama yang diadakan di penempatan Anak-Anak Malaysia Abassiah. Mesyuarat di pengerusi oleh Pengarah Education Malaysia Egypt(EME) Prof. Madya Dr Su'aidi bin Shafei. turut hadir didalam mesyuarat berkenaan adalah beberapa Pegawai Kedutaan dan Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar di setiap negeri.

Mesyuarat kali-2 ini banyak membincangkan beberapa masalah yang melibatkan pegajian pelajar-pelajar malaysia di mesir. banyak cadangan yang telah dikemukan oleh pegawai-pegawai kerajaan negeri termasuklah dari negeri melaka sendiri.

Prof Madya Dr Suaidi meninjau pejabat pentadbiran Wisma Seri Melaka di temani oleh Pen. Pegawai Ust. Ibrahim bin Hussen.


Prof Madya Dr Suaidi merekodkan kedatangan beliau di Wisma Seri Melaka disaksikan oleh Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka Di Mesir.


Mesyuarat berlansung di perpustakaan Wisma Seri Melaka.


Gambar kenangan bersama Pegawai HEP Negeri Kedah Ust Yusof.


Ust Ibrahim, Ust Yusof, Ust Anwar dan Ust Muhaimin.


Prof Madya Dr Suaidi menyerahkan buletin EME kepada Pegawai HEP negeri Selangor
Ust Faryzan.


Ust Anwar telah menyampaikan "Buku Laporan" pelajar melaka kepada Prof Madya Dr Suaidi


Ahli Mesyuarat Seketeriat Rumah Rumah Pegawai Negeri Di Mesir.



Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir Mengucapkan jutaan terima kasih kepada Pengarah Education Malaysia Egpyt kerana memilih Wisma Seri Melaka sebagai tempat mesyuarat untuk kali -2. Semoga usaha murni kita semua untuk mempertingkatkan tahap keselamatan dan kebajikan pelajar dibalas oleh Allah S.W.T 

PPWSMM.tk.


0 comments: