CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Sunday 10 July 2011

Perhimpunan Haram tetap dijalankan semalam 9.7.2011

9.7.2011, Sabtu- Satu perhimpunan haram (BERSIH) tetap dijalankan oleh sekumpulan mahasiswa yang mengelarkan diri mereka SUARA untuk menuntut keadilan di dalam pilihanraya di malaysia. terdapat lebih kurang 300 mahasiswa dari pelbagai negeri telah berkumpul termasuk mahasiswa anak melaka. pihak kedutaan besar di kaherah telah mengeluarkan pekeliling bahawa mahasiswa yang terlibat di dalam perhimpunan ini boleh diambil tindakkan. 









diharapkan pihak kedutaan besar malaysia mendapat ambil tindakkan sewajarnya kepada mahasiswa ini diatas tindakkan mereka yang mencalarkan imej negara malaysia.

Pelajar melaka yang turut terlibat di dalam perhimpunan ini melebihi daripada 10 orang dan nama-nama mereka akan diserahkan kepada pihak kerajaan negeri melaka untuk tindakkan selanjutnya.

PPWSMM.

0 comments: