CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Sunday 10 July 2011

Perjumpaan Kelab Keluarga Pegawai Mesir (HEP)

10.7.2011, ahad - Perjumpaan Kelab Kelurga Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Di Mesir telah berlansung di Rumah Pegawai Negeri Pahang dan dihadiri oleh semua pegawai-pegawai kerajaan negeri termasuk negeri-negeri yang pembantu pegawai. Tidak ketinggalan kehadiran Pengarah yang baru DMS Prof Madya Dr Khalil juga turut menceriakan suasana majlis.

Dimulakan dengan kata-kata alaun daripada pengerusi kelab iaitu Ust Fared (pegawai pahang) dan diteruskan dengan bacaan tahlil oleh Ust Yusof (pegawai kedah) .. Sesi pengenalan dengan ahli baru iaitu Prof Madya Dr Khalil dan Pembantu Pegawai Melaka En. Ridwan juga turut dijalankan selepas bacaan tahlil.

Turut memberi ucapan dalam majlis berkenaan adalah pegawai daripada kedah kerana beliau akan menamatkan tempoh bertugas pada pertengahan bulan ini(julai). Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka mengucapkan jutaan terima kasih kepada Ust. Yusof kerana selama ini banyak membantu sedikit sebanyak didalam menyelesaikan beberapa masalah yang dialami oleh mahasiswa di sini.





Terima kasih tidak terhingga juga diucapkan kepada pegawai daripada negeri Pahang kerana menyediakan makan malam untuk semua hadirin. 

0 comments: