CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Monday 8 August 2011

Berbuka Di Rumah Duta Besar Malaysia Kaherah

4.08.2011, Khamis- berlansung satu program berbuka puasa di rumah kedutaan malaysia kaherah. Semua pegawai Education Malaysia Egypt dan Pegawai Hal Ehwal Pelajar Negeri dijemput untuk hadir pada program berkenaan yang berlansung di rumah kediaman T.Y.T Prof Madya Dato Dr Fakruddin di Mohendesin, Kaherah. Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir Ust Muhd Anwar bin Idris serta seorang pembantu telah menghadirkan program tersebut.

Majlis berkenaan dimulakan dengan tazkirah pada jam 5 petang yang disampaikan oleh Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Johor iaitu Hj Tamrin diikuti dengan bacaan tahlil yang diketuai oleh Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Selangor Ust. Muhd Faryzan. Seterusnya berbuka puasa bersama sebelum melakukan sholat magrin dan isyak secara berjemaah.

Majlis berkenaan diteruskan dengan sholat terawih yang diketuai oleh Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Perak dan Wilayah Persekutuan.






Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan terima kasih kepada pihak Kedutaan Besar Malaysia di Kaherah kerana menjemput pegawai dari melaka untuk menghadiri program jamuan berbuka puasa ini.

0 comments: