CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Tuesday 23 August 2011

Mesyuarat Persiapan Konvokesyen Bersama Wakil Al-Muttaqqin TV

23.08.2011 , Selasa- Semalam satu mesyuarat antara wakil Al-Muttaqqin TV dan Jawatankuasa Dokumentasi dan Publisiti telah diadakan bagi persiapan Majlis Konvokesyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar Mesir yang akan berlansung pada bulan oktober ini. Mesyuarat telah diadakan di Perpustakaan Wisma Seri Melaka.
Wakil Al-Muttaqqin TV En. Muslim telah hadir di perkarangan bangunan Wisma Seri Melaka tepat pada jam 9.30mlm di temani oleh seorang lagi jawatankuasa iaitu En. Abdul Latip.

Penolong Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Melaka En Ridwan bin Abu Samah telah mengetuai menyuarat ini bagi mengantikan Ustaz Muhd Anwar bin Idris kerana ada beberapa perkara yang perlu diselesaikan oleh beliau di luar. Walaupun begitu, Ustaz Muhd Anwar bin Idris tetap hadir walaupun kehadirannya lewat.

Di dalam perbincangan ini, pihak Al-Muttaqqin TV bersetuju bagi melaksanakan beberapa tugasan yang telah diberi oleh jawatankuasa Dokumentasi dan Publisiti termasuklah membuat laman web konvokesyen bagi membolehkan siaran secaralansung dipaparkan di dalam lawan web tersebut. Selain itu, Al Muttaqqin Tv juga akan mempromosi melalui "facebook page" dan twitter serta mengedarkan risalah-risalah mengenai majlis konvokesyen di setiap muhafazah(cawangan) dan rumah penempatan pelajar setiap negeri di sekitar kaherah.

Dan segala perbincangan di dalam mesyuarat ini akan dibentangkan di dalam mesyuarat terakhir Jawatankuasa Majlis Konvokesyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar kelak.




Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan terima kasih di atas kesudian anda kerana sudi mengadakan mesyuarat di sini.

Admin.


0 comments: