CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Sunday 7 August 2011

Merasmikan Program Anak Melaka Sempena Ramadhan

2.08.2011 , Selasa - Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir telah hadir ke surau Wisma Seri Melaka untuk merasmikan program yang telah dirancang oleh Mahasiswa Anak Melaka sepanjang di dalam bulan ramadhan ini. Kehadiran hampir semua penghuni Wisma Seri Melaka membuktikan kesediaan mahasiswa untuk bersama-sama dalam memeriahkan lagi sambutan program yang dijalankan.

Pelbagai program yang akan berlansung selama sebulan ini di Wisma Seri Melaka dengan di pantau oleh Pembantu Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir, En. Ridwan bin Abu Samah.

Program-program seperti Tadarus , Qiamulail , Khatam Al- Quran dan pelbagai lagi akan dilaksanakan oleh Mahasisw Anak Melaka.

Ust. Muhd Anwar bin Idris Memberikan ucapan.


Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir ( P.P.W.S.M.M ) mendoakan agar program Mahasiswa Anak Melaka berjalan dengan lancar dan jayanya.

0 comments: