CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Wednesday 17 August 2011

Persiapan Konvokesyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar

Pegawai Hal Ehwal dan Kebajika Pelajar Melaka di Mesir Ustaz Muhd Anwar bin Idris dan En.Abdul bin Ahmad telah ditugaskan untuk menjadi Jawatankuasa Rakaman Dokumentasi & Publisiti pada Majlis Konvesyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar ( M.K.G.M.U.A.M ) kali ke-2 pada tahun ini. Turut membantu adalah En. Ridwan bin Abu samah dan Ustaz Ibrahim bin Hussen iaitu Penolong Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka di Mesir.

Perbincangan antara semua jawatankuasa telah pun berlansung sebelum ini dan mencadangkan Al-Mutattaqin TV untuk melakukan kerja-kerja Rakaman Dokumentasi dan Publisiti pada Majlis Konvokesyen ini. Perbincangan awal dengan Al-muttaqqin TV dan En Abdul Latip bin Ahmad telah berjalan dengan lancar dan mereka bersetuju untuk melakukan kerja-kerja yang telah diberikan oleh Jawatankuasa Rakaman Dokumentasi dan Publisiti ini.

Kertas kerja mereka juga telah diberi dan telah diusulkan pada mesyuarat Ahli Jawatankuasa Majlis Konvensyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar Mesir di Dewan Melayu Abbasiah Kaherah pada 16.08.2011 bersamaan degan hari selasa lepas.

Pengalaman Al-Muttaqqin TV di dalam menguruskan dokumentasi dan fotografi sudah hampir 3 tahun. Program yang telah di kendalikan adaah seperti berikut :-

1- Majlis Konvokesyen Graduan Malaysia Universiti Al-Azhar 2010
2-Program Gerak Usahawan Mesir 2008
3- Majlis Ramah Mesra Bersama Menteri Besar Kedah Darul Iman 2008
4- Majlis Sambutan Aidilfitri Anjuran Kedutaan Besar Malaysia Kaherah pada tahun 2008 dan 2010

Pada tahun ini Jawatankuasa Rakaman Dokumetasi & Publisiti akan memberikan beberapa perkara bagi mempertingkatkan kualiti dan mutu pengambaran. En. Ridwan bin Abu Samah akan memantau segala kerja pengambaran dan fotografi yag dilakuka oleh Al-Mutaqqin TV dan akan dibantu oleh Ust. Ibrahim bin Hussen pada masa Berkenaan.

Pada masa ini Jawatankuasa Rakaman Dokumentasi dan Publisti akan terus membincangkan beberapa perkara untuk persiapan terakhir termasuklah jumlah kos yang di minta oleh Al-Muttaqqin TV.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir sekadar memaklumkan perkembangan..

sekian terima kasih.

admin

0 comments: