CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Wednesday 23 November 2011

KEMENTERIAN LUAR NEGERI WISMA PUTRA PUTRAJAYA


PANDUAN PERJALANAN UNTUK RAKYAT MALAYSIA KE MESIR


Panduan perjalanan ini dikeluarkan oleh Kementerian Luar Negeri pada 22 November 2011 untuk rakyat Malaysia yang bercadang melawat Mesir dan rakyat Malaysia di negara tesebut.


Kementerian Luar Negeri Malaysia menasihatkan rakyat Malaysia agar tidak berkunjung ke atau melalui Tahrir Square di Kaherah dan kawasan berhampiran, terutamanya pada hari Jumaat. Rakyat Malaysia juga dinasihati supaya mengelakkan lokasi-lokasi "panas” yang lain.


Kementerian Luar Negeri menyeru rakyat Malaysia agar sentiasa berhati-hati mengenai keselamatan diri dan peka dan mematuhi sebarang arahan keselamatan yang dikeluarkan oleh pihak berkuasa Mesir.


Rakyat Malaysia di Egypt adalah dinasihatkan untuk berdaftar dengan Kedutaan Besar Malaysia di Kaherah, yang boleh dihubungi melalui talian nombor +00-202-37610013 / 19 / 68 / 73 atau alamat emel  


KEMENTERIAN LUAR NEGERI
WISMA PUTRA
PUTRAJAYA



22 November 2011


0 comments: