CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Monday 13 June 2011

Bangunan Wisma Seri Melaka Mesir Tersergam Indah.

Maha suci Allah, segala puji bagi Allah, tiada tuhan melainkan Allah. tiada daya mendatangkan kebaikan dan tiada kekuatan menolak keburukkan melainkan dgn pertolongmu ya Allah. lindungilah pemimpin kami dari fitnah dan hasad denggi ya Allah.

Syukur alhamdulillah kerana sehingga hari ini kita terus diberikan peluang untuk menjalani kehidupan seperti sediakala.

 Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir 


Ruang Tamu Menunggu


Kantin Wisma Seri Melaka





Bangunan Wisma Seri Melaka 


Pejabat Ketua Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Melaka Di Mesir



Bilik Pusat Sumber Wisma Seri Melaka.

Bangunan Wisma Seri Melaka juga ada disediakan surau untuk kegunaan mahasiswa. Selain itu, di bahagian surau juga boleh dijadikan sebagai dewan untuk mengadakan majlis ilmu.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka mengucapkan jutaan terima kasih kepada kerajaan negeri Melaka amnya YAB Datuk Seri Mohd Ali Rustam kerana memberikan penyediaan ruang kerja dan tempat tinggal dengan keadaan yang sangat selesa.

Walaupun begitu, terdapat beberapa masalah yang sedang di hadapi oleh pegawai kerajaan negeri berhubung masalah pintu utama dan permasalahan permukaan dinding yang merekah akibat ada kebocoran paip yang berlaku.


Penyelia Bangunan Wisma Seri Melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir ingin memohon maaf kepada mahasiswa berhubung masalah yang berlaku. Kunci pintu utama bangunan Wisma Seri Melaka ada di serahkan kepada ketua apartment pada hari rabu (15/6/2011)

sekian terima kasih



0 comments: