CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Wednesday 8 June 2011

Mesyuarat Pegawai HEP Negeri Bersama Education Malaysia Egypt

~ ~ ASSALAMUALAIKUM ~ ~

Alhamdulillah, syukur kita kepada Allah taala kerana terus memberikan rahmat kepada kita semua untuk terus menjalani kehidupan seperti biasa sehingga ke hari ini.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian pihak Education Malaysia Egypt kerana menjemput ketua Pegawai Hal Ehwal dan Kebajikan Pelajar setiap negeri bagi membincangkan penubuhan Seketeriat Majlis Rumah-Rumah Negeri.


Ust. Fared, Ust Anwar dan Ayah Zin


Ust. Anwar mewakili pegawai melaka


Pengarah Education Malaysia Egypt mempengurusikan majlis




Penubuhan Majlis Seketeriat Rumah Rumah Negeri ini dicadangkan oleh Pengerusi Majlis iaitu Pegarah Educaton Malaysa Egypt Prof Madya Dr Haji Suaidi Bin Dato' Syafei. Selain merapatkan hubungan kekeluargaan di antara pegawai kerajaan negeri, penubuhan seketiriat ini juga mengharapkan hubungan di antara pegawai kerajaan dengan mahasiswa anak negeri lebih akrab berbanding sebelum ini.

Pelbagai lagi perkara yang dibincangkan di dalam mesyuarat ini bagi menaik taraf kebajikan mahasiswa malaysia. Semoga penubuhan seketeriat ini dapat memberikan faedah kepada semua mahasiswa dan juga kepada pegawai kerajaan setiap negeri yang bertugas di kaherah Mesir.

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Sekali lagi mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ahli Mesyuarat Seketeriat Majlis Rumah Rumah Negeri  kerana memilih bangunan Wisma Seri melaka untuk menjadikan tempat ke 2 bagi menjalankan mesyuarat akan datang pada 6/7/2011. 

Sekian harap maklum.

terima kasih.

0 comments: