CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Thursday 23 June 2011

Makan Malam Antara Pegawai Melaka dan Negeri Sembilan

Assalamulaikum

Syukur alhamdulillah kerana sehingga hari ini kita dapat meneruskan kehidupan dan terus menjalankan amanah yang telah diberikan kepada kita.

22/06/2011 Rabu- Pegawai Negeri Melaka telah mengadakan makan malam khas bersama Pegawai Negeri Sembilan bertempat di "RESTORAN FARAHAN". Malam malam khas ini di buat adalah kerana pegawai negeri sembilan ini akan pulang ke malaysia bagi menamatkan tempoh kontraknya sebagai Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Di Mesir , Morocco dan Jordan. 


Ayah Zin( mohd zin abu) ,Ust Anwar Idris dan Ust Ibrahim


Sedikit cenderamata dari kerajaan Negeri Melaka yang berikan oleh Ustaz Anwar kepada Ayahda Moh Zin bin Abu di saksikan oleh isteri Pegawai Negeri Sembilan iaitu Hajjah Habsah.


Ustaz Anwar, Ayah Zin, Ibu Habsah, Ust Ibrahim dan En Ridwan.

 kenangan bersama Pegawai kerajaan Ngeri Sembilan ini akan terus diingati oleh kami ... Kami mendoakan agar Ayah dan Ibu selamat sampai ke Malaysia dengan selamat..

Terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada Ayah Zin kerana sudi meluangkan masa bersama Pegawai daripada Kerajaan Negeri Melaka.



0 comments: