CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Friday 10 June 2011

Program Seketeriat Rumah-Rumah Negeri Anjuran Bersama Eduacation Malaysia Egypt

~ Assalamualaikum ~

Syukur kepada Allah subhanallahu taala kerana masih memberikan kita semua bernafas untuk terus menjalani kehidupan seperti sediakala.

Semalam(9/6/2011) bertempat di dataran Hayyur Asyir, Program Majlis Seketeriat Rumah-Rumah Negeri buat kali pertama telah pun berlansung dengan di hadiri oleh semua pegawai serta penolong pegawai Hal Ehwal Pelajar (HEP) setiap negeri bersama semua pegawai kedutaan Education Malaysia Egypt.

Bermula dengan sholat maghrib , sholat hajat , bacaan yassin , ucapan ringkas daripada pengarah baru Education Malaysia Egpyt Prof Madya Dr Hj Suaidi Bin Dato' Shafei dan juga sholat isyak.  
















Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengharapkan dengan adanya Majlis Seketeriat Rumah Rumah Negeri ini mendatang hasil dengan menyatukan mahasiswa dan dapat sali berinteraksi di antara Pegawai Hal Ehwal Pelajar dengan mahasiswa.

Majlis Seketeriat Rumah Rumah Negeri juga mengucapkan selamat menjalankan amal ibadah pada blan rejab ini tidak lupa mengucapkan selamat menjalani peperiksaan dan diharap mahasiswa pada tahun ini mendapatkan keputusan yang cemerlang.

Sekian. Terima Kasih.

0 comments: