CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Thursday 12 May 2011

Mengapa Kerajaan Negeri Melaka Menubuhkan IMAM( Ikatan Mahasiswa Anak Melaka)

Assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah syukur kita kepada Allah s.w.t kerana telah memanjangkan usia kita sampai ke hari ini. Syukur kita juga kepada Allah kerana telah mengutuskan Nabi besar kita yakni Rasulullah s.a.w untuk menyinari bumi ini dengan cahaya islam kepada semua umat manusia. Penat lelah serta perjuangan baginda di dalam menyebarkan agama islam tidak dapat kami balas kecuali mengamalkan sunnah yang di tinggalkan kepada umat islam semua.

Pertama sekali, Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka ingin memaklumkan bahawa persatuan IMAM( Ikatan Mahasiswa Anak Melaka) ditubuhkan atas dasar Kerajaan Negeri Melaka mahu menyelaraskan persatuan ini di semua negara yang adanya pelajar dari anak Negeri Melaka. Sehubungan itu, PPWSMM berpendapat tiada masalah yang akan berlaku sekiranya persatuan ini terus dijalankan di negara Mesir.

Kepada Persatuan Badan Kebajikan Keluarga Islam Mahasiswa Melaka (BKKIMM) tidak perlu merasa takut dengan adanya persatuan Ikatan Mahasiswa Anak Melaka. Kerana pihak Pentadbiran Wisma Seri Melaka percaya setiap persatuan mempunyai matlamat dan ideologi pembawakan masing-masing. Jesteru itu, Pegawai Kerajaan Negeri Melaka menyarankan kepada seluruh mahasiswa memberikan kerjasama serta menjaga nama baik kerajaan Negeri Melaka.

"Ummah bersatu Islam padu"
Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

0 comments: