CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Tuesday 31 May 2011

Lawatan Rasmi Ke Pejabat Duta Besar Malaysia Di Keherah Mesir

~ ~ ASSALAMUALAIKUM ~ ~

Alhamdulillah syukur kita semua kepada Allag taala kerana dengan limpah kurnianya telah dapat kita untuk meneruskan kehidupan di dunia ini. 

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir semalam telah melakukan lawatan rasmi ke Pejabat Duta Besar Malaysia Di Kaherah untuk bertemu dengan Prof Madya Dr Haji Suhaidi Bin Dato' Syafei yang merupakan Pengarah Education Malaysia Egypt (EM) 

 Tepat jam 8.30pagi, Pegawai Kerajaan Negeri Melaka yang di ketuai oleh Ustaz Muhd Anwar Bin Idris telah sampai di Pejabat Duta Malaysia.

Di dalam pertemuan antara Pegawai Kerajaan Negeri Melaka bersama Pengarah Education Malaysia Egypt pelbagai perkara yang telah disampaikan untuk memberikan serba sedikit perkembangan aktiviti mahasiswa anak melaka yang telah dilakukan. 


Bersama Ustaz Khairy Jamaludin



Gambar kenangan bersama Prof Madya Dr Haji Suhaidi Bin Dato Shafei

Diharap pihak Education Malaysia dapat menjalinkan kerjasama yang baik dengan Pegawai kerajaan negeri amnya Negeri Melaka. Selamat menjalankan tugas 

PPWSMM.

0 comments: