CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Sunday 15 May 2011

berfikiran rasional dan waras...

~ ~ Assalamualaikum ~ ~

Alhamdulillah, marilah kita bersyukur kepada Allah s.w.t kerana dengan limpah kurnianya dapat lagi kita menghirup udara yang dikurniakan oleh Allah, lalu kita juga diberikan kekuatan untuk meneruskan kehidupan serta dapat melakukan amal ibadah kepadanya.

Pihak Pentadbiran Wisma Seri Melaka ingin memaklumkan kepada semua mahasiswa agar tidak membuat perlakukan yang di luar jangkaan seperti melakukan penentangan kepada kerajaan. Kita seharusnya berterima kasih kepada kerajaan negeri melaka kerana banyak membantu kita sepanjang proses pembelajaran kita di negara Mesir ini. Mahasiswa melaka adalah di antara pelajar yang terbaik dan sudah tentu mempunyai fikiran yang rasional dan waras terhadap perkara ini.

Kerajaan negeri Melaka telah menyediakan penempatan yang baik kepada seluruh mahasiswa anak tempatan bagi meringankan bebanan yang di hadapi oleh pelajar. dengan kemudahan yang diberikan kepada pelajar cukup membuktikan yang mana kerajaan negeri melaka tidaklah menganiaya mahasiswa.

sekiranya kerajaan negeri melakukan penganiayaan kepada pelajar dengan tidak memberikan penempatan yang baik, tidak mengambil tahu masalah atau tidak menyalurkan pinjaman kepada pelajar itu barulah yang dikatakan kerajaan negeri melaka mengabaikan anak negeri sendiri di negara lain.

berfikirlah secara rasional dan waras. tumpukan kepada pembelajaran kerana peperiksaan semakin hampir. Pihak Pentadbiran Wisma Seri Melaka mengucapkan selamat maju jaya kepada semua mahasiswa yang akan mengambil peperiksaan akhir tahun.

assalamualaikum.

0 comments: