CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka wisma seri melaka

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir

Friday 27 May 2011

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir mengucapkan tahniah di atas penganjuran "MALAM IKHTIAR MUMTAZ"

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah

Pejabat Pentadbiran Wisma Seri Melaka Mesir(PPWSMM) mengucapkan tahniah diatas penganjuran "MALAM IKHTIAR MUMTAZ" yang dianjurkan oleh 3buah negeri iaitu Badan Kebajikan Anak Negeri Selangor, Badan Kebajikan Anak Negeri Pahang dan Mahasiswa Anak-Anak Melaka.

Turut hadir pada malam ini(26/05/2011) Ust Muhd Faryhin Subbihi Pegawai Hal Ehwal Dan Kebajikan Pelajar Negeri Selangor. PPWSMM yang diwakili oleh En. Ridwan Abu Samah dan juga Ust Ibrahim Bin Husein kerana ketiadaan ketua pegawai iaitu Ust Muhd Anwar Bin Idris kerana memyelesaikan beberapa hal di luar. 

Sebelum majlis ini berjalan, Pengarah Projek Program Malam Ikhtiar Mumtaz saudara Salman telah berjumpa dengan ketua pegawai kerajaan Negeri Melaka bagi membincangkan beberapa perkara sebelum dijalankan. Termasuklah meminta izin bagi mendapatkan pengunaan surau Wisma Seri Melaka untuk dijadikan tempat majlis dijalankan.

Tahniah juga diucapkan kepada pihak penganjur kerana telah mengikut prosuder yang telah ditetapkan oleh pegawai kerajaan Negeri Melaka. 







PPWSMM mendoakan mahasiswa mendapat kejayaan di dalam peperiksaan yang akan datang tidak lama lagi. Jaga nama baik kerajaan negeri masing-masing. 

Sekian terima kasih,

PPWSMM.

0 comments: